Sari la conținut

Am decis sa scriu pe blogul despre rulote cateva articole despre ce inseamna nisa rulota, sau orice legat de ea. Primele mele drumuri in afara tarii, au inceput prin ’92, cand, impreuna cu un amic, nascut in orasul meu si care  locuia si locuieste si momentan in Gemania, am inceput sa aducem masini in tara. El cu limba vorbita (germana), eu cu transportul. Afacerea a mers ceva timp, dar se pare ca vremurile au convins romanii, ca este o afacere prospera sa aduci masini si sa le vinzi in tara, azi mai toata lumea facand acest „sport”. Asa ca am hotarat sa aducem rulote, piata de autoturisme deja incepea sa se satureze.

Vremurile si banii au facut sa ne despartim. Asa ca am luat afacerea pe cont propiu, numai afacere n-o fi, si am inceput sa fac drumuri in Germania de unul singur, dupa rulote second hand. Ramas si fara un loc de munca, trebuia si trebuie sa alerg pentru traiul de zi cu zi.

Experienta numarului de kilometri parcursi mai mult prin Germania, m-au facut sa schimb itinerarul si sa ajung in Olanda, tara in care cred ca sunt cele mai multe rulote pe cap de locuitor. Intradevar, distanta se mareste si automat si cheltuielile de drum, aceasta problema facandu-i pe toti cei care aduc masini si rulote din Germania sa nu accepte Olanda, dar, apar si cateva avantaje care nu le ai in Germania.

In primul si-n primul rand, perioada de doua saptamani a numerelor pentru export (asigurarea). Toti cei in cauza stiind faptul ca numerele de export pe cinci zile din Germania, au picat. Politia ungara sta la panda si cotizatia catre ei, vrei nu vrei, trebuie s-o onorezi, nu intotdeauna, dar in mare parte.

Si ca sa cumperi un autoturism sau o rulota care sa aiba inspectia tehnica valida, sa poti beneficia de numere de export pentru 30 de zile, numere ce difera ca pret la fiecare primarie, este un pic mai greu. Spun asta cu referire la un pret care sa-l avantajeze pe cumparator. Peste tot pe unde am umblat prin Olanda, persoanele cu care am discutat, mi s-au parut cu caracter si foarte intelegatoare.

Asa ca pentru mine, Olanda, ramane sursa de procurare a unei rulote. Am facut multi, chiar foarte multi km prin Olanda, pentru descoperirea de parcuri rulote si accesorii pentru rulota, ca in ziua de astazi, sa primesc mereu telefoane si sa fiu iscodit de catre cei care vor sa faca un asemenea „business”, pentru aflarea de cat mai multe informatii.

Blogul despre rulote

Nu este chiar totul atat de usor de aflat pe internet (numai eu stiu cat timp am pierdut si pierd de aflarea de cat mai multe adrese), asa ca dragilor, chiar daca natia asta de romani a devenit atat de respingatoare si atat de dusmanoasa, datorita vremurilor traite, nu poti discuta cu oricine si sa-i pui totul pe tava atat de usor.

Eu nu am dormit multe nopti in patul meu, nu am mancat la orele stabilite care le are fiecare in program, si vine unul si altul care se da drept un naiv, ca apoi sa spuna ca este „cunoscator”, dar care vrea sa te traga de limba sa afle cat mai multe. Nu pot generaliza, dar, atunci cand discut despre achizitionarea unei rulote cu un oarecare sa zic, dupa ce observa ca nu poate descoperi nimic din discutia avuta la telefon, spune: pai si eu fac drumuri afara…si eu aduc rulote, dar mie greu….stiu si eu sa ajung in Olanda, etc, etc. Atunci, oare, eu ce sa inteleg?!!
No comment!

Voi incerca, pe parcurs, sa adaug cateva randuri despre itinerarul si aventurile avute la volan in decursul acestor ani petrecuti „pe drumuri”, dar fara mari detalii, cu rugamintea sa inteleaga fiecare cititor din acest blog, ca nu sunt un mare scriitor.

Indragesti acest hobby dedicat rulote si doresti sa afli cat mai multe?
Aboneaza-te la canal Youtube BlogRulote si urmareste videoclipuri cu rulote second hand, prin filmari realizate atat in Olanda, cat si in oricare parc de rulote descoperit in Germania.

Episodul 1 | Despre rulote

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acasa
Articole
Adauga Site
Contact