Sari la conținut

Primul SUV al celor de la Lotus

Primul SUV al celor de la Lotus, chiar daca, cu cativa ani in urma, cunoscatorii de masini ar fi crezut ca este o nebunie daca ar fi gandit ca Lotus va deveni intr-o buna zi producator de SUV. Totusi, acelasi lucru a fost si cu Lamborghini. Cu toate acestea, ambele marci au acum un SUV in “dotare. Unul se numeste „Urus”, in timp ce celalalt se numeste „Eletre”. Urus a fost primul SUV de la producatorul de masini sport Lamborghini si este acum cel mai popular model al sau.

Cererea de SUV-uri este prea mare si iata ca, Lotus a dezvaluit primul SUV Eletre, care este si prima masina electrica a marcii. Aceste modele de masini, pentru pasageri cu picioare inalte, sunt pur si simplu extrem de populare si astfel, producatorii de masini sport se rup de trecut, pentru a-si garanta dreptul la existenta. In cazul lui Lotus, se merge si mai departe.

Nu se poate spune ca aceste SUV-uri greoaie nu se misca repede. Versiunea Performante a lui Lamborghini Urus reuseste, de exemplu, sa faca un sprint de la 0 la 100 de kilometri in doar 3,3 secunde. Nu-i rau pentru o fiara de aproape 2,2 tone. Aceste specificatii sunt comparabile cu Ferrari Purosangue de 725 CP.

Primul SUV al celor de la Lotus

Lotus Eletre pretinde ca face un astfel de sprint in mai putin de 3 secunde. Producatorii de masini fac adesea promisiuni fara acoperire, dar acum s-a dovedit ca nu este o lauda. La Salonul Auto de la Shanghai, primii cativa norocosi, au reusit sa-si puna Lotus Eletre la treaba. Echipamentul de masurare a aratat ca marele SUV a fost capabil sa accelereze de la 0 la 100 de kilometri pe ora in 2,99 secunde.

Diferenta este ca acolo unde Lamborghini Urus, Porsche Cayenne (S si GT) si Aston Martin DBX sunt propulsate cu motoare V8 (Ferrari Purosangue chiar si cu un V12), Lotus Eletre este electric. Cea mai puternica varianta, Eletre R, ofera nu mai putin de 919 CP si 985 Nm de cuplu.

Daca se cauta detalii de pret pentru modelul electric al celor de la Lotus, Eletre, ei bine, versiunea standard incepe de la mai putin de o suta de mii de euro, mai precis 97 690 euro, iar Eletre S de la 123 090 de euro. Cu toate acestea, cele doua motoare electrice din aceste versiuni produc „doar” 613 CP. Se pot cheltui cel putin 154 000 de euro pe modelul de top super-rapid. Acest lucru face ca acest Lotus electric sa fie mai rapid si mai ieftin decat un Lamborghini Urus, de cel putin 313 000 de euro, sau Purosangue, pentru care trebuie pregatit cel putin o jumatate de milion.

Primul SUV al celor de la Lotus

Etichete:

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acasa
Articole
Adauga Site
Contact